مطالب مرتبط:
نمایشگاه های عیدانه عرضه مستقیم کالا در سمنان برپا می شود
نکات مهم نگهداری برنج در فریزر یخچال
دولت برای خروج بازار برنج مازندران از رکود مصمم است
شیوه خرید برنج از سوی مردم تغییر کرد
نمایشگاه کتاب قزوین برپا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 13:402024-02-19اقتصادي

غرفه های عرضه مستقیم برنج کیفی گیلان برپا می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه خرید توافقی برنج در راستای حمایت از شالیکاران گیلان و مازندران شروع شده است، گفت: مقرر شده غرفه های عرضه مستقیم در اختیار تشکل های شالیکوبان استان قرار بگیرد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه خرید توافقی برنج در راستای حمایت از شالیکاران گیلان و مازندران شروع شده است، گفت: مقرر شده غرفه های عرضه مستقیم در اختیار تشکل های شالیکوبان استان قرار بگیرد.

صالح محمدی امروز، 30 بهمن ماه در گفت وگو با ایسنا، نیاز برنج کشور را حدود سه میلیون تن دانست و اظهار کرد: بخش اعظم این نیاز در داخل تولید و کسری آن وارد می شود.

وی با تاکید بر اینکه واردات نباید به تولید داخل آسیب بزند، تصریح کرد: متاسفانه سال گذشته بیش از کسری مورد نیاز کشور ثبت سفارش واردات برنج انجام شد و همین مسئله در بازار برنج داخلی به ویژه ارقام کیفی ناترازی ایجاد کرد که اثرات سوء آن به محصول امسال نیز رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار و نمایندگان گیلان در مجلس و امام جمعه رشت برای خرید حمایتی برنج، اضافه کرد: با دستور معاون اول رییس جمهور، پرداخت تسهیلات به تجار و بازرگانان و اتحادیه های صنفی و تشکل های شالیکوبان و تعاونی های روستایی در قبال خر


برچسب ها: سازمان جهاد کشاورزی - گیلان - برنج - جهاد کشاورزی - خرید توافقی - رییس سازمان - مستقیم
آخرین اخبار سرویس:

غرفه های عرضه مستقیم برنج کیفی گیلان برپا می شود

غرفه های عرضه مستقیم برنج کیفی گیلان برپا می شود